Aktualnie online

· Gości online: 2

· Użytkowników online: 0

· Łącznie użytkowników: 152
· Najnowszy użytkownik: Piotras

Logowanie

Nazwa użytkownika

Hasło



Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło

Shoutbox

Musisz zalogować się, aby móc dodać wiadomość.

nieswinkaOffline
21-08-2024 00:55
Pewnie że nie. Ja jestem wściekła po prostu. Ludzie od roku co miesiąc zrzucają się by pomóc jednej z nas, a my nic nie wiemy że taka pomoc jest potrzebna. Niepojęte to jest dla mnie.

RychoOffline
21-08-2024 00:52
W innej beczce cierpi się inaczej?

nieswinkaOffline
21-08-2024 00:28
Rycho to grupa znajomych z innej beczki tzn "na Rybkę" czy jakoś tak.

RychoOffline
20-08-2024 22:36
Halooooo. Właśnie się dowiedzieliśmy o stanie zdrowia Andzi. Jesteśmy zdruzgotani i jednocześnie zawiedzeni Właśnie przewertowaliśmy grupę, na FB którą utworzyła Ciotka. To jakaś tajna grupa?

zaciszankaOfflineAdmin
20-08-2024 22:13
Jeszcze działa ..strona Z przymrużeniem oka 545 spamowych kont do wyczyszczenia Z przymrużeniem oka

LeoOffline
09-09-2022 16:43
Lysy ma rację. Forum umarło, tylko nie ma kto go pochować i padlinka zaczyna już brzydko pachnieć cenzura

LysyOffline
04-09-2022 08:18
Cześć Lotnik. Forum umarło. płacz płacz płacz

lotnikOffline
31-08-2022 10:52
Halo halo żyje tu KTO dzień dobry dzień dobry dzień dobry

LeoOffline
30-07-2021 16:52
To wspaniale, że się udało. Gratuluję organizatorom kwiatek

TeodozjaOfflineAdmin
29-07-2021 09:58
Spotkanie się odbyło i było super Uśmiech

LeoOffline
28-07-2021 17:47
Rozumiem, że spotkanie się nie odbyło, bo już kilka dni po imprezie, a na oficjalnej stronie MiDu, cisza. Grobowa cisza Złość nenene

drakaOffline
23-07-2021 15:34
Lotnik, Ty się pakuj i przyjeżdżaj Uśmiech

lotnikOffline
23-07-2021 12:55
Witam Wszystkich serdecznie dawno mnie tutaj nie był Piwo taak dzień dobry dzień dobry dzień dobry

drakaOffline
23-07-2021 09:27
Czekamy, czekamy!

zaciszankaOfflineAdmin
23-07-2021 08:37
Już za chwileczkę, juz za momencik, piątek z MiD zacznie się kręcić Szeroki uśmiech

drakaOffline
16-07-2021 10:28
Jakby co to w wątku imprezowym przybyło informacji

drakaOffline
13-07-2021 08:18
Myśmy już w tym roku testowali namiot - jest o.k., jakby ktoś potrzebował. Ale tak naprawdę to wolnej podłogi u nas dostatek, tylko może w mało zacisznych kątach

AndziaOffline
11-07-2021 14:02
W gotowości, odliczamy dni do spotkania Szeroki uśmiech

zaciszankaOfflineAdmin
08-07-2021 22:21
Pamiętam i odliczam dni! Uśmiech namiot gotowy cieszę się

TeodozjaOfflineAdmin
08-07-2021 12:25
Ja nie zapomniałam i też nie mogę się doczekać Uśmiech

Archiwum shoutboksa

Zobacz temat

 Drukuj temat
"- Pomożecie? - Pomożemy!"
AngieFreewind
Jak już ustaliliśmy w ostatnim czasie - MiD słynie z akcji charytatywnych i pomagania potrzebującym. kwiatek

Bardzo Was proszę o wypełnienie ankiet, które pomogą mi w skończeniu magisterki.
jupi jupi jupi


1. Czy w czytanych przez Ciebie czasopismach młodzieżowych, pojawiają się reklamy o treści erotycznej?

Bardzo często Często Rzadko Nie spotykam

2. Czy w czytanych przez Ciebie czasopismach kobiecych, pojawiają się reklamy o treści erotycznej?

Bardzo często Często Rzadko Nie spotykam

3. Czy treści o charakterze erotycznym pojawiają się w reklamach adresowanych do dzieci i młodzieży?

Bardzo często Często Rzadko Nie spotykam

4. W jakiego typu reklamach erotyzacja jest najbardziej popularna?

-Reklamy perfum
-Reklamy chemii kosmetycznej, kosmetyków
-Reklamy produktów spożywczych
-Reklamy alkoholu
-Reklamy artykułów elektronicznych
-Reklamy materiałów budowlanych
-Reklamy zabawek
-Inne (jakie?)

5. Czy, chcąc poprawić swój wygląd, sięgasz po młodzieżowe czasopisma? Szukasz w nich inspiracji?

Bardzo często Często Rzadko Nie spotykam

6. Czy, chcąc poprawić swój wygląd, sięgasz po kobiece czasopisma? Szukasz w nich inspiracji?

Bardzo często Często Rzadko Nie spotykam

7. Reklamy o zabarwieniu erotycznym jakich produktów mają wpływ na podejmowane przez Ciebie decyzje o zakupach?

-Reklamy perfum
-Reklamy chemii kosmetycznej, kosmetyków
-Reklamy produktów spożywczych
-Reklamy alkoholu
-Reklamy artykułów elektronicznych
-Reklamy materiałów budowlanych
-Reklamy zabawek
-Inne (jakie?)

8. Jakie według Ciebie postawy i zachowania wobec drugiego człowieka dominują w reklamach o zabarwieniu erotycznym dla dzieci i młodzieży? Wymień. (np. wygląd, słownictwo, zakupy, zachowanie wobec innych)

...................................

9. Czy spotkałeś się z taką postawą/zachowaniem w życiu codziennym?

Tak Nie Nie wiem

10. Czy często obserwujesz w swoim środowisku powielanie postaw kreowanych w reklamach?

Bardzo często Często Rzadko Nie spotykam

11. Czy sam powielasz wzory zachowań kreowane przez reklamy?

Bardzo często Często Rzadko Nie spotykam

12. Czy Twoi rówieśnicy powielają erotyczne zachowania z reklam?

Bardzo często Często Rzadko Nie spotykam

13. Jakiego typu zachowania te osoby powielają? Wymień.

..............................

14. Jak często sięgasz po kobiece czasopisma?

-Codziennie
-Raz w tygodniu
-Raz w miesiącu
-Raz na kwartał
-Raz na pół roku
-Raz w roku
-Nigdy

15. Jak często sięgasz po młodzieżowe czasopisma?

-Codziennie
-Raz w tygodniu
-Raz w miesiącu
-Raz na kwartał
-Raz na pół roku
-Raz w roku
-Nigdy

16. Czy zdarzyło Ci się powielać w życiu prywatnym hasła, slogany reklamowe? Cytować?

Tak Nie Nie wiem

17. Czy reklamy o treściach erotycznych powinny być ograniczone?

Tak Nie Nie wiem

18. Czy zgadzam się z tezą, iż obiektem erotyzacji w reklamach jest częściej kobieta?

Tak Nie Nie wiem

19. Co sądzisz o trendzie erotyzacji reklam?

Akceptuję bez ograniczeń Akceptuję, ale nie każdą formę
Postuluję ograniczenie Postuluję całkowity zakaz


Z góry dziękuję Z przymrużeniem oka kciuki
Myślę samodzielnie, zamiast powtarzać slogany Uśmiech
 
Szpila
Ania,w jaki sposób chcesz uzyskać odpowiedzi?
Np.1 nie spotykam,2.rzadko...itp.?
 
europon@europon.com.pl
Moniaa
1. nie
2.bardzo często
3.nie
4. chemii samochodowej
5 nie
6. często
7. żadne Uśmiech
8.wygląd, zachowanie
9 nie wiem
10 rzadko
11 nie
12 rzadko
13 słownictwo, zachowanie
14 raz w miesiacu
15 raz w roku
16 tak
17 tak
18 tak
19 postuluję ograniczanie

<plosiem>
 
Leo
Mam kłopot z czasopismami kobiecymiPokazuje język
==============================
Z szybkim upływem czasu, należy walczyć prędkim korzystaniem z niego.
Seneka
Najsurowszym recenzentem jest ten, któremu w życiu nigdy, nic się nie udałotakiego
 
Szpila
1 nie spotykam
2 rzadko
3 nie spotykam
4 reklamy perfum i reklamy chemii kosmetycznej
5 nie spotykam
6 rzadko
7 reklamy chemii kosmetycznej
8 wygląd
9 nie wiem
10 nie spotykam
11 nie spotykam
12 nie spotykam
13 zachowanie
14 raz na kwartał
15 nigdy
16 tak
17 nie wiem
18 tak
19 postuluję ograniczenie
...nie ma za coUśmiech
 
europon@europon.com.pl
Ishka
1. nie (nie czytam, to chyba powinno być inaczej zakwalifikowane?)
2. często (ale rzadko czytam, hehe)
3. nie spotykam
4. materiałów budowlanych (jako budowlaniec stwierdzam to bezsprzecznie)
5. nie spotykam
6. nie spotykam (znaczy się nie w celu poprawienia wyglądu, mi już nic nie pomoże)
7. perfum
8. wygląd małych lolitek?
9. nie
10. nie wiem
11. nie
12. nie
13. ---
14. raz na pół roku
15. nigdy
16. tak
17. tak
18. tak
19. postuluję ograniczenie.
 
Carry
Nie wiedziałam, że jeszcze zaliczam się do młodzieży Uśmiech

1. Czy w czytanych przez Ciebie czasopismach młodzieżowych, pojawiają się reklamy o treści erotycznej?
Rzadko

2. Czy w czytanych przez Ciebie czasopismach kobiecych, pojawiają się reklamy o treści erotycznej?

Często

3. Czy treści o charakterze erotycznym pojawiają się w reklamach adresowanych do dzieci i młodzieży?
Nie spotykam

4. W jakiego typu reklamach erotyzacja jest najbardziej popularna?

-Reklamy perfum
-Reklamy chemii kosmetycznej, kosmetyków
-Reklamy artykułów elektronicznych
-Reklamy materiałów budowlanych

5. Czy, chcąc poprawić swój wygląd, sięgasz po młodzieżowe czasopisma? Szukasz w nich inspiracji?
Rzadko

6. Czy, chcąc poprawić swój wygląd, sięgasz po kobiece czasopisma? Szukasz w nich inspiracji?

Rzadko

7. Reklamy o zabarwieniu erotycznym jakich produktów mają wpływ na podejmowane przez Ciebie decyzje o zakupach?

-Reklamy perfum

-Reklamy alkoholu

8. Jakie według Ciebie postawy i zachowania wobec drugiego człowieka dominują w reklamach o zabarwieniu erotycznym dla dzieci i młodzieży? Wymień. (np. wygląd, słownictwo, zakupy, zachowanie wobec innych)
przykro mi nie mam zdania

9. Czy spotkałeś się z taką postawą/zachowaniem w życiu codziennym?

Nie wiem

10. Czy często obserwujesz w swoim środowisku powielanie postaw kreowanych w reklamach?
Nie spotykam

11. Czy sam powielasz wzory zachowań kreowane przez reklamy?
nie wiem

12. Czy Twoi rówieśnicy powielają erotyczne zachowania z reklam?

Rzadko

13. Jakiego typu zachowania te osoby powielają? Wymień.
wyluzowany styl zycia, alkohol, zmiany partnerów, swoboda obyczajów

14. Jak często sięgasz po kobiece czasopisma?



-Raz na pół roku


15. Jak często sięgasz po młodzieżowe czasopisma?


-Nigdy

16. Czy zdarzyło Ci się powielać w życiu prywatnym hasła, slogany reklamowe? Cytować?

Tak
17. Czy reklamy o treściach erotycznych powinny być ograniczone?

Tak

18. Czy zgadzam się z tezą, iż obiektem erotyzacji w reklamach jest częściej kobieta?

Tak

19. Co sądzisz o trendzie erotyzacji reklam?
Akceptuję, ale nie każdą formę
Postuluję ograniczenie
Życie nie powinno być podróżą do grobu. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć z kieliszkiem Chardonnay w jednej ręce, tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy dupy, krzycząc... " ALE TO BYŁA JAZDA..."
 
AngieFreewind
Dziękuję Uśmiech Jakby ktoś jeszcze... to proszę się nie krępować Uśmiech
Myślę samodzielnie, zamiast powtarzać slogany Uśmiech
 
Przejdź do forum:
Wygenerowano w sekund: 0.16
3,190,578 unikalne wizyty